واندرسیل یک راه حل کارآمد برای یک رادیاتور خودور که نشتی دارد.



واندرسیل یک راه حل کارآمد برای یک رادیاتور خودور که نشتی دارد.

اکنون یک راهکار مقرون به صرفه و موثر وجود دارد که قطعا می‌تواند نشت‌های رادیاتور را به سرعت مسدود کند. این راهکار فوری به حل مشکل نشتی رادیاتور کمک می‌کند. در زمانی که یک فرد با خرابی خودرو به دلیل نشت رادیاتور مواجه می‌شود،چسب نشت گیر یا واندرسیل ابزار مناسبی است که نشتی رادیاتور خودرو را بگیرد به طوری که راننده می‌تواند مجدداً سفر خود را آغاز کند و بدون اضطراب یا تاخیر بیشتر، با خرسندی به روند خود ادامه دهد. اعتماد بنفس که این محصول درزگیر برخوردار است، نشان دهنده کارآیی آن به عنوان یک درمان برای نشت رادیاتور ماشین است، که توسط بسیاری از افرادی که پیش از این از این درزگیر فوق العاده و قابلیت مهر و موم کنندگی فوری آن استفاده کرده‌اند، تایید شده است.



واندرسیل چیست ؟



واندرسیل یک محصول توقف نشت سیستم خنک کننده است که با هدف تعمیر خرابی‌های سیستم خنک کننده وسایل نقلیه طراحی شده است. این ماده در سیستم خنک کننده ماشین یعنی رادیاتور جریان پیدا می‌کند تا سوراخ‌ها و ترک‌های کوچک را پیدا و تعمیر کند، و آن را دوباره مهر و موم می‌کند تا نشت‌ها و خوردگی بیشتر را جلوگیری کند.این خرابی‌ها می‌توانند به دلیل خوردگی داخلی پس از استفاده از ضد یخ/خنک کننده کیفیت پایین، یا به دلیل عدم رعایت برنامه تغییر مایع خنک کننده مناسب رخ دهند. یا اینکه ممکن است به دلیل خرابی خارجی به یکی از اجزای سیستم خنک کننده رخ دهد.



واندرسیل تعمیر دائمی برای خرابی‌های کوچک در سیستم خنک کننده را، از جمله شیلنگ‌ها و رادیاتور، فراهم می‌کند. این ماده بدون آسیب و مسدودی مهر و موم می‌کند و می‌توان در تمام خودروها و با هر نوع ضد یخ/خنک کننده استفاده کرد.



واندرسیل چگونه کار میکند ؟



واندرسیل با جستجوی نشت‌ها در سیستم و ایجاد تعمیرات دائمی در عرض چند دقیقه، راه خود را از طریق سیستم می‌بیند. این محصول با دقت فرموله شده است تا با تمام مایعات خنک کننده و ضد یخ موتور مخلوط شود. شما می‌توانید آن را مستقیماً در سیستم خنک کننده بریزید، نیازی به شستشوی رادیاتور را ندارید. واندرسیل همچنین محافظت در برابر خوردگی را فراهم می‌کند و از نشت‌های آتی جلوگیری می‌کند.



ویژگی های واندرسیل، نشت گیر رادیاتور و سرسیلندر:




  • واندرسیل با انواع مختلفی از خنک کننده‌ها و ضدیخ‌های متفاوت برندها سازگار است.

  • از آنجا که واندرسیل فاقد مواد اسیدی است، به هیچ بخشی از سیستم خنک کننده آسیبی وارد نمی‌کند.

  • واندرسیل با اسامی متعددی مانند بلک سیل، درزگیر واشر، نشت گیر، چسب ترک سیلندر و غیره شناخته شده است.



 



دستورالعمل برای استفاده از واندرسیل، نشت گیر رادیاتور و سرسیلندر



ابتدا، قبل از استفاده از واندرسیل پیشنهاد می‌شود که موتور خودرو را خاموش کرده و منتظر بمانید تا کاملا خنک شود. وقتی مطمئن شدید که موتور به اندازه کافی خنک شده است، بطری را به شدت تکان دهید تا محتوای داخلی واندرسیل کاملا مخلوط شود.سپس، محتویات بطری را به مخزن رادیاتور بریزید. با بستن درب رادیاتور، موتور خودرو یا دستگاه مورد نظر را روشن کنید تا به طور کامل گرم شود. بعد از گذشت حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه، موتور را خاموش کرده و به آن فرصت دهید تا کاملا خنک شود. پس از انجام این فرآیند، سطح سیال موجود در مخزن را چک و در صورت نیاز تنظیم کنید.



آیا واندرسیل را میتوان در هر خودرویی یا هر دستگاهی استفاده کرد ؟



قطعاً، واندرسیل فقط برای خودروها نیستند. هر وسیله‌ای با یک سیستم خنک کننده ممکن است دچار نشت شود. بنابراین، چه این یک خودروی کوچک باشد، خودروی بزرگ، موتورسیکلت، ون، یا حتی تجهیزات کشاورزی ثابت، اگر دارای سیستم خنک کننده مرطوب با نشت باشد - کمی واندرسیل را بریزید تا دوباره کار کند.




نکته مهم



در حالی که نشت گیرهای رادیاتور می‌توانند راه حل موقتی برای برخی مسائل باشند، اما برای مشکلات جدی و یا نشت‌های بزرگ، باید با یک تعمیرگر حرفه‌ای تماس بگیرید.