بهترین چسب برای تعمیر ال سی دی موبایل



بهترین چسب برای تعمیر ال سی دی موبایل

بهترین چسب برای تعمیر ال سی دی موبایل ؟



برای تعمیرکاران تازه کار موبایل همیشه این سوال پیش می آید که از چه چسبی برای تعمیر و یا تعویض کردن ال سی دی یا تاچ موبایل مشتری استفاده کنم.برای چسباندنال سی دی جدید موبایل یا تعمیر ال سی دی ترک خورده و یا حتی تعویض و تعمیر کیس یا بدنه موبایل، نیاز به یک چسب قوی مخصوص گوشی موبایل است.




خرید چسب مخصوص تعمیر ال سی دی موبایل در مسترچسب



چسب مایع Advance مدل E8000



چسب مایع برند Advance مدل E8000 با موارد بسیار باکیفیت و ماندگاری طولانی برای تعمیرات تخصصی لوازم الکترونیکی مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ استفاده می شود.



چسب تعمیر ای سی دی موبایل e8000




چسب تعمیرات موبایل B7000



چسب تعمیرات موبایل B7000 با ویژگی های خاصی که دارد جز بهترین چسب های موجود در بازار برای تعمیر ال سی دی موبایل و قطعات الکترونیکی است.





چسب تعمیر ای سی دی موبایل b7000





اگر ال سی دی گوشی ما شکست چیکار کنیم ؟!



برای هر کسی که الان گوشی موبایل جزء مهمترین وسیله هر شخصی شده است بدترین اتفاق شکستن ال سی دی گوشی است.اما نگران نباشید تعمیرکار موبایل براحتی میتواند گوشی شما را تعمیر کند و یا اگر خوش شانس باشد و فقط گلس گوشی آسیب دیده باشد بهتر است با یک چسب نواری برای پوشاندن و چسبندان گلس شکسته شده استفاده کنید که آلودگی و گرد و گبار وارد تاچ موبایل نشود.



شکسته شدن قاب گوشی موبایل



معمولا شکستن قاب گوشی خیلی کم اتفاق می افتد اما در صورت شکستگی، بجای صرف هزینه زیاد برای تهیه قاب جدید،میتوانید از چسب های مایع مخصوص تعمیرات گوشی استفاده کنید که چسبندگی فوق العاده بالایی دارند



بهترین چسب برای تعمیر ال سی دی ؟



برای تعمیر و یا تعویض ال سی دی شکسته شده، چسب های مایع جدیدی وجود دارد که مخصوص این نیاز است.این چسب ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و در دمای بالای موبایل هم عملکرد خودشان را از دست نمی دهند. انتخاب بهترین چسب برای تعمیرات بستگی به نوع تعمیر و مدل گوشی و ال سی دی دارد.

ویژگی هایی یک چسب خوب برای قاب موبایل و تعمیرات ال سی دی موبایل :




  • امکان چسباندن بدلیجات به قاب گوشی

  • غیرقابل اشتعال بودن

  • مقاوم بودن در مقابل حرارت

  • سازگاری با شیشه



نکات مهم برای تعمیر تلفن همراه



در ابتدا حتما از اطلاعات گوشی بک آپ بگیرید تا با اطمینان و آرامش کامل کار تعمیرات را انجام بدهید.در ابتدای تعمیر سیم کارت و مموری گوشی را در جای امنی قرار بدهید و بعد درب پشتی گوشی را باز کرده و کابل نواری فلکس شارژ را بردارید. مهم ترین نکته ای که باید در هنگام تعمیر تلفن همراه در نظر داشته باشید این است که باید مراقب باشید. اگر گوشی شما شیشه روی نمایشگر دارد، حتما باید از دستکش و عینک استفاده کنید.



برای استفاده از چسب صفحه نمایش لمسی ابتدا بهترین چسب را برای تعمیر تلفن همراه انتخاب کنید و سپس گوشی خود را بردارید و بررسی کنید که کدام طرف نمایشگر شکسته است. اگر کل صفحه لمسی شکسته باشد، تعمیر آن سخت خواهد بود.



برای تعمیر حتما از ابزار های چوبی استفاده کنید تا اسیبی به قطعات الکترونیکی ریز گوشی وارد نشود. در حرفه تعمیرات موبایل، باید محل کار تعمیر تلفن همراه را تمیز نگه دارید. ابزارها یا قطعات تجهیزات را روی میز یا روی زمین نگذارید. آنها را در جعبه ابزار، کشوها یا جعبه یک قطعه قرار دهید.