کاربردهای نوار چسب دو طرفه شیشه ای شفاف



کاربردهای نوار چسب دو طرفه شیشه ای شفاف

نوار چسب دو طرفه شیشه ای شفاف در زندگی روزمره بسیار کمک کننده و کاربردی است به طوری که هر خانه حداقل به یک بسته از آن احتیاج دارد. چسبندگی قوی و مقاوم بودن آن در مقابل حرارت باعث کاربرد های گسترده ی این وسیله در فضاهای باز و یا خانه میشود.نوار چسب دو طرفه روی چوب، فلز، فرش، شیشه و موارد دیگر قابل استفاده است همچین برای خودرو، تلفن همراه، چراغ های LCD، شیشه، قاب عکس ،لنز، قطعات الکترونیکی، لوازم خانگی و حتی دکوراسیون قابل استفاده هست،فقط باید توجه داشته باشید که قبل از استفاده از چسب دو طرفه محل استعمال چسب کاملا تمیز و خشک شده باشد.

 



چسب دوطرفه ضخیم



نوارچسب دوطرفه ضخیم  از یک ساختار قوی برخوردار است که از هر دو طرف ضخیم است تا چسبندگی بالایی داشته باشد. این نوع نوار چسب برای محکم کردن وسایل داخل و خارج از خانه بسیار مناسب است.این نوع چسب دو طرفه میتواند اجسام یا وسایل سنگین را که آویزان کرده اید بخوبی نگه میدارد.



کاربرد چسب دوطرفه ضخیم



نوار چسب دو طرفه می تواند برای سطوح صاف مانند شیشه،پلاستیک، کاشی و سرامیک، دیوار چوبی و حتی سنگ مرمر استفاده شود، اما استفاده ی آن برای سطوح ناهموار مانند کاغذ دیواری، دیوارهای گرد و غبار گرفته، دیوار آجری و یا شکننده مجاز نیست. چسب دو طرفه ضخیم ضد آب است و استفاده ی چند منظوره دارد و همچنین مقاوم در برابر حرارت است همین امر باعث شده است که اجسام ثابت به طور ایمن و سفت، روی دیوارهای صاف، درها، پنجره ها، فرش، شیشه، بالکن و تزئینات دیوار خانه ها چسبانده یا نصب شوند.

 



چسب دو طرفه ضخیم



 



چسب دوطرفه نازک و شیشه ای



استفاده از چسب دو طرفه راهی بسیار مناسب برای تعمیر موقت و یا استفاده برای چسباندن اقلام سبک و کاغذی مانند کارت پستال، یادداشت ها و تزئینات است.استفاده از این چسب های کوچک، ساده و سریع است و سطح مورد نظر را عاری از لکه های چسبنده یا چرب می کند. در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است علاوه بر این برای تزئینات روی دربهای شیشه ای ایده آل و مناسب است و نکته ی جالب این که بعد از جدا شدن هیچ ردی روی سطح از خود به جای نمیگذارد.چسب های دو طرفه کوچک، کاربردی و برای استفاده روزمره مناسب اند.



کاربردهای چسب دوطرفه نازک و شیشه ای



چسب دوطرفه برای کارهای بیشماری در خانه مورد استفاده قرار میگیرند علاوه بر این چسب های دو طرفه شیشه ایی تقریباً نامرئی هستند.

این نوع چسب های دوطرفه تزئین کردن منزل و تزئینات اشیاء برای یک مهمانی را به یک فرآیند ساده،سریع و بدون آسیب تبدیل می کنند. لنت‌های چسب دو طرفه شفاف و شیشه‌ای در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند، بنابراین تحت تأثیر نور خورشید قرار نمی‌گیرند، پس میتوان از آن ها برای چسباندن تزئینات حتی روی پنجره‌ها هم استفاده کرد.



چسب دوطرفه شیشه ای



انتخاب نوع چسب دوطرفه، ضخیم یا نازک ؟!



نوار چسب دو طرفه می تواند نازک (مانند کاغذ) یا ضخیم (مانند فوم) باشد. جنس آن نیز میتواند تغییر کند مثلا با لاستیک یا اکریلیک ساخته شده باشد،

همین موضوع باعث میشود گاهی اوقات کارایی چسب های دو طرفه با یک دیگر تفاوت داشته باشد. نوارهای چسب دو طرفه ضخیم معمولاً بهتر می توانند به سطوح غیر هموار، غیریکنواخت یا دارای طرح و بافت بسیار زیاد بچسبند. نوار چسب ضخیم معمولا شامل یک لایه حامل فوم هستند و ممکن است از نظر استحکام به طور قابل توجهی متفاوت باشند. چسب های دو طرفه نازک همانطور که از نام آن پیداست بسیار نازک‌تر از چسب های دو طرفه ضخیم هستند حتی گاهی اوقات آنقدر نازک هستند که فقط از چسب خالص روی یک آستر سیلیکونی تشکیل می‌شوند و انتخاب نوار چسب دو طرفه "مناسب" برای کاری که میخواهیم انجام دهیم بسیار مهم است.